perjantai 1. tammikuuta 2016

Vuoden viimeiset

Sanotaan, että uusi vuosi, uudet kujeet. No entä vanha vuosi sitten? Vuoden lopussa yritetään sada valmiiksi mahdollisimman paljon, jotta voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä uusin kujein. Minäkin olen yrittänyt tyhjää kaappejani siellä lojuvista ufoista, mutta muutama jää silti uuteen vuoteen.



Huomasin myös, että onhan minulla valmiitakin töitä, joita en ole vielä esitellyt. Näistä hipoista isomman olen tehnyt jo keväällä ja nyt sain siitä vihdoin kuvan. Pienempi sen sijaan valmistui jouluksi ja lahjoitin sen eteenpäin.

Kevään hippo oli erittäin perinteinen, jotan halusin testata, kuinka pienen onnistun tekemään, kun muuten koukkukokoa ja teen muuten ohjeen mukaan ja tulihan siitä huomattavasti pienempi. :)

Näiden lisäksi olen saanut valmiiksi myös yhdet sukat (yllätys, yllätys). Far into the Forest -malli oli Tour de Sockissa kisamallina ja vihdoin olen ensimmäisen parin saanut tätä mallia valmiiksi ja toinen pari lähtee ensi vuonna puikoille. Aivan ihana malli ja pidän myös omasta värivalinnastani. Toiset samanlaiset siis tulossa. :)

Huomenna sitten lisää uuden vuoden lupauksista. 

Hyvää uutta vuotta 2016!

Ohje: Happypotamus by Heidi Bears
Langat: Fantasia eri väreissä 293g
Koukku: 4,0 mm


Ohje: Happypotamus by Heidi Bears
Langat:  Kotiväki (musta) 139g
Koukku:  2,5 mm

Ohje: Far into the Forest by Kirsten Hall
Langat: Fabel (petrooli) 44g & Handun perussukkis (v.vihreä) 45g
Puikot: 2,0 mm

edit. Sukkien kuva lisätty ja grammat hippoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti